Nog meer taart - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sharon Heijden - WaarBenJij.nu Nog meer taart - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sharon Heijden - WaarBenJij.nu

Nog meer taart

Door: Sharon van der Heijden

Blijf op de hoogte en volg Sharon

10 Oktober 2016 | Peru, Cuzco

Het houdt niet op, vandaag hebben we weer een verjaardag te vieren, van een van de Nederlandse jongens deze keer. Dus dat wordt opnieuw een taart halen, feestje organiseren en alles uitgebreid vieren. De taart halen was mijn taak, dat was blijkbaar goed bevallen vorige keer, dus rond een uur of 2 ging ik richting de taartenwinkel, uiterlijk om 14:25 moet ik altijd aanlopen naar mijn werk, je zou zeggen dat dat wel te doen is. De taart moest nog versierd worden en dat zou een kwartiertje duren zei de mevrouw. Uiteindelijk kon ik rond kwart over 3 pas naar mijn werk toegaan, waar ik normaal gesproken om 3 uur moet zijn. Gelukkig zijn ze daar erg tolerant en was het geen groot probleem, maar het voelde wel vervelend om zo laat aan te komen. Vooral ook omdat ik rond half 5 ongeveer (gokje, ik heb geen besef van tijd aangezien ik geen telefoon heb, ik weet alleen dat ik rond half 6/ kwart voor 6 thuis was) alweer mocht gaan. Het bovenste gedeelte van mijn bloemetje is al bijna af, ik ben trots op mezelf. Alleen jammer dat het einde zo moeilijk is dat ik iedere keer weer iets fout deed, waardoor ik er weer wat steekjes uit moest halen en aan het einde dus letterlijk geen steek opgeschoten was.. Maar het idee is er, morgen is ie vast en zeker af, ik heb er vertrouwen in ;).
Toen ik thuiskwam moesten we dus snel eten koken en voorbereidingen voor het feestje treffen, aangezien iedereen rond 9 uur voor de deur zou staan. Het was een echt verrassingsfeestje, hij dacht dat we in een café allemaal bij elkaar zou komen maar in plaats daarvan werd ie door de hele groep verrast met ballonnen en taart, ik zou er blij van worden dus ik hoop hij ook. Toen zijn we dus weer op stap gaan om het te vieren en het is 1 van de leukste avonden tot nu toe geworden, wat hebben we ons goed vermaakt. Bij Templo (een van de beste discotheken hier naar mijn mening) hebben we een anderhalf uur aan Nederlandse muziek gekregen, van de Jeugd van Tegenwoordig tot aan Wolter Kroes en de karaokeversie van Het Is Een Nacht van Guus Meeuwis (ik ga ervan uit dat dat een foutje was), het kwam allemaal voorbij. Echt een geslaagd feestje dus. Samen met 3 Belgen bleven we als laatste over (vanzelfsprekend, aangezien hier voor de anderen vrij weinig aan geweest kan zijn) en na nog een half uurtje een andere disco geprobeerd te hebben was het tijd om naar huis te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 27 April 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 112828

Voorgaande reizen:

05 April 2017 - 31 Juli 2017

Rondreis Colombia

08 September 2016 - 23 December 2016

Vrijwilligerswerk + rondreis Zuid-Amerika

28 April 2015 - 15 Mei 2015

First trip

Landen bezocht: