Nacht van vertrek, 08-09-2016 - Reisverslag uit Asten, Nederland van Sharon Heijden - WaarBenJij.nu Nacht van vertrek, 08-09-2016 - Reisverslag uit Asten, Nederland van Sharon Heijden - WaarBenJij.nu

Nacht van vertrek, 08-09-2016

Door: Sharon van der Heijden

Blijf op de hoogte en volg Sharon

08 September 2016 | Nederland, Asten

Daar zitten we dan, met zijn drietjes in de auto, op weg naar Schiphol. Eindelijk gaat het dan echt beginnen; over 14 uur zit ik al in Peru! Na in totaal ruim een jaar aan voorbereidingen, afgesloten met 3 dagen vol tassen, zakjes, to-do-lijstjes en andere checklists, paieren, kopietjes, mailtjes en afscheid, denk ik dat ik er wel klaar voor ben.
In Lima zal ik nog een nacht moeten wachten op mijn vlucht naar Cusco, dus overmorgenochtend kom ik op plaats van bestemming. Daar zal mijn gastgezin op mij aan het wachten zijn, ik ben heel erg benieuwd. Er wordt altijd gezegd dat de mensen daar superlief zijn en heel goed voor je zorgen, dus daar ga ik ook maar van uit (mam!)
Ik verheug me erop, op alles: het land, het weer, de mensen, een omgeving zonder insecten (3km hoogte!), het werk dat ik ga doen, het eten (toch ook een uitdaging), de mooie en heftige dingen die ik zal zien, het leren van het Spaans, alles alles alles, zelfs het vliegtuigeten...

Maar nu, gauw nog even wat dutten in de auto

  • 08 September 2016 - 11:14

    Katja Storm:

    Heel veel plezier, Sharon! Superstoer dat je deze reis gaat ondernemen, en leuk om je te kunnen volgen via deze blog. Ga heerlijk genieten en alles ervaren en wees ondertussen ook nog voorzichtig zodat je over een tijd weer veilig op Nederlandse bodem terugkeert. Maar zo verstandig ben je wel! Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 27 April 2015
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 112879

Voorgaande reizen:

05 April 2017 - 31 Juli 2017

Rondreis Colombia

08 September 2016 - 23 December 2016

Vrijwilligerswerk + rondreis Zuid-Amerika

28 April 2015 - 15 Mei 2015

First trip

Landen bezocht: