Salsa... wat een leuke verrassing - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sharon Heijden - WaarBenJij.nu Salsa... wat een leuke verrassing - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sharon Heijden - WaarBenJij.nu

Salsa... wat een leuke verrassing

Door: Sharon van der Heijden

Blijf op de hoogte en volg Sharon

20 September 2016 | Peru, Cuzco

Mijn afspraak van de maandagavond was schokkend. Met de intentie een ruimte te regelen voor de salsales van donderdag van de school, ging naïeve ik mee naar Mama Africa, een van de discotheken in Cusco. Niet gekleed op uitgaan of dansen op wat voor manier dan ook. En daar aangekomen wordt me medegedeeld dat, aangezien we iets van de mensen hier nodig hebben, we het niet kunnen maken niet mee te doen met de salsales. En dat terwijl ikme nog niet eens in had geschreven voor de salsales van de school, en ook niet wist of ik dat überhaupt nog ging doen. Nu moest ik wel. Dus nadat ik 10 min als excuus had gebruikt dat ik de drankjes en jassen in de gaten moest houden, moest ik er wel aan geloven. Want als enige bij de bar stilstaan, direct naast de dansvloer, valt natuurlijk nog meer op dan meedoen tot mijn spijt. Wat een transformaties maak je hier door zeg. Dus salsales 1 is een feit. En ik durf het bijna niet te zeggen, maar het was nog leuk ook. Ik heb me kapotgelachen, om mezelf, mijn vriendinnen en de Nederlanders (mannen voornamelijk) die je zo uit de groep herkende vanwege de leuke danspasjes en het geweldige gevoel voor ritme. Na de pauze was het echter steeds weer even een drempel om opnieuw te beginnen, maar we hebben elkaar erdoorheen gesleept ;). Toch mag ik het op zijn minst wel een opluchting noemen toen de normale muziek langzaamaan ingezet werd en we met onze 'vers gemaakte vrienden' op de dansvloer konden doen wat we altijd doen. Ja je legt wel veel intens contact zo met een salsales. En na een superleuke avond met zo zijn uitdagingen was het tijd om dit allemaal even te gaan verwerken in mijn bedje..

  • 27 September 2016 - 20:17

    Annemarie:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Blijft leuk om je blogs te lezen!!!

  • 27 September 2016 - 20:20

    Judith Mooren :

    Ik zeg nieuwe lessen bij Crossfit Asten
    Salsa by Sharon

  • 27 September 2016 - 22:47

    Corry:

    Effe doorzetten Sharon...als je meer vrrtrouwd raakt is salsa echt leuk!

  • 27 September 2016 - 23:12

    John-Willem:

    Helemaal top om te lezen dat het daar goed gaat. Salsa les? Wilde net hier beginnen met zumba..

  • 28 September 2016 - 08:53

    Jolanda:

    Sharon je hebt je beroep gemist :-) wat een genot om jou blogs te lezen. Heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Groetjes Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 27 April 2015
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 112779

Voorgaande reizen:

05 April 2017 - 31 Juli 2017

Rondreis Colombia

08 September 2016 - 23 December 2016

Vrijwilligerswerk + rondreis Zuid-Amerika

28 April 2015 - 15 Mei 2015

First trip

Landen bezocht: