Bucketlistmomentje - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sharon Heijden - WaarBenJij.nu Bucketlistmomentje - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sharon Heijden - WaarBenJij.nu

Bucketlistmomentje

Door: Sharon van der Heijden

Blijf op de hoogte en volg Sharon

22 September 2016 | Peru, Cuzco

Woensdag was de rustdag. We zouden gaan voetballen, waar ik toch al veel te laat voor was, maar toen ik dik ingepakt in een trainingsbroek met panty, 2 shirts een trui en een winddicht jack aankwam bij de school (het is hier 's avonds echt rampzalig koud), zaten ze gezellig bij de school (wel buiten, dus mijn overbodige kleding was niet overbodig), omdat de helft niet op was komen dagen. Rond een uur of half 11 was het voor mij echter wel genoeg geweest en ben ik richting huis gegaan. Een beetje uitgerust naar de les klonk ook wel een keertje goed, dus lag ik degelijk om 12 uur te slapen, en heb ik me 's ochtends nog een soort van verslapen, 8 uur is 10 uur geworden, maarja daar heb je ook de ruimte voor met die eeuwigdurende middaglessen. Donderdagavond was het echter weer tijd voor een leuk avondje op stap. En weer heb ik iets van mijn bucketlist af kunnen strepen. Ik heb voor het eerst in mijn leven, en waarschijnlijk ook voor het laatst want over het algemeen maak ik nooit zoveel mensen boos, een glas drinken in mijn gezicht gegooid gekregen. Ofja alleen het drinken dan, het glas werd me bespaard. Ja, temperament hebben ze hier wel en blijkbaar hebben sommigen moeite met een 'nee'. Helaas werd ik door een brede kerel tegengehouden om het terug te doen, om wat dan ook terug te doen, maar ik was tot veel in staat. Uiteindelijke besloten we onze avond er niet door te laten verpesten, en gewoon lekker door te dansen en feesten, maar een mooi verhaal was het wel de dag erna.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 27 April 2015
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 112849

Voorgaande reizen:

05 April 2017 - 31 Juli 2017

Rondreis Colombia

08 September 2016 - 23 December 2016

Vrijwilligerswerk + rondreis Zuid-Amerika

28 April 2015 - 15 Mei 2015

First trip

Landen bezocht: